DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ
2017/2018 EĞİTİM ÖĞRETİM BAHAR YARIYILI
KAYIT YENİLEME İŞLEMLERİ
KAYIT BAŞLANGIŞ TARİHİ 31 Ocak 2018 saat 10:00
KAYIT BİTİŞ TARİHİ 07 Şubat 2018 saat 17:00
Seçmeli ders EKLE/ÇIKAR
BAŞLANGIÇ TARİHİ 12 Şubat 2018 saat 10:00
BİTİŞ TARİHİ 13 Şubat 2018 saat 17:00
tarihleri arasında yapılacaktır.
- Tüm öğrenciler web üzerinden ders kaydı yapacaklardır.
- Harç yatırması gereken öğrencilerin öncelikle bu ücretleri Türkiye İş Bankası’nın herhangi bir şubesine yatırması gerekmektedir.
- Ders kaydı için;
- Üniversitemizin web ana sayfasında (www.deu.edu.tr) yer alan Web Kayıt sekmesi tıklanarak
veya
- http://kayit.deu.edu.tr/ adresinden kayıt yenileme sayfasına ulaşılarak aşağıdaki şekilde giriş yapılacaktır.
Kullanıcı Adı: öğrenci kurumsal e-posta adı@ogr.deu.edu.tr
Şifre: doğum tarihiniz (gg/aa/yyyy)
(Daha önce hiç değiştirmediyseniz)
- Öğrencilerin adres bilgilerindeki eksiklikleri tamamlaması/adres bilgilerini güncellemesi gerekmektedir.
- Fakültemiz Öğretim ve Sınav Uygulama Esaslarının 6. maddesinin (2) bendi uyarınca ders seçimi sırasında haftalık ders yükü üst sınırı olan (yerel kredi) 30 ders saati aşılamaz.
- Öğrenciler, öncelikle başarısız ve devamsız oldukları alt yarıyıllara ait dersleri almak zorundadır.
- Fakültemiz Öğretim ve Sınav Uygulama Esaslarının 6. maddesinin (7) bendi uyarınca Danışmanın onayı ile azami (30) ders saati sınırını aşmamak kaydıyla en erken ikinci sınıftan başlamak üzere önceki yıl/yarıyıllarda aldığı tüm derslerden başarılı olan ve genel not ortalaması 100 üzerinden en az 75 olan öğrenciler, üst yıldan/yarıyıldan 1 ders, genel not ortalaması 100 üzerinden en az 80 olan öğrenciler, üst yıldan/yarıyıldan 2 ders alabilirler, almakta olduğu derslerin toplamı bir yarıyılda 45 AKTS’yi geçemez.
- Her öğrencinin kaydının geçerli olabilmesi için ders kaydının danışmanı tarafından onaylanması gerekmektedir.
- Kaydı DANIŞMANI tarafından reddedilen öğrenciler tekrar kayıt ekranına girerek kayıt işlemini yeniler.
- Kayıtları onaylanan veya reddedilen öğrenciler bu bilgileri kayıt ekranından göreceklerdir. Bu nedenle kaydınızın geçerli olabilmesi için ONAYLANDI MESAJINIZI kayıt ekranınızda görene kadar kayıt ekranınızı takip ediniz.
DERS KAYDINIZIN SONUNDA ALMIŞ OLDUĞUNUZ ÇIKTIYI MUTLAKA KONTROL EDEREK DANIŞMANINIZA ONAYLATINIZ.
WEB Kayıt işlemini tamamlayan öğrenciler kayıt ekranından ders kayıt formunun 2 adet çıktısını alarak ve danışmanına onaylatarak bir nüshasını en geç 01 Mart 2018 tarihine kadar Öğrenci İşleri Bürosuna teslim etmek, diğer nüshasını ise saklamak zorundadır.
DERS SEÇİMLERİNDEN ÖĞRENCİNİN KENDİSİ SORUMLUDUR !!!
2017-2018 Bahar yarıyılında hepinize başarılar dileriz.