Kayıt Yenileme ve Ders Ekleme Ders Çıkarma İşlemleri

Yayınlanma Tarihi: 07-09-2017

Dokuz Eylül Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi

2017/2018 Eğitim Öğretim Yılı

Güz Yarıyılı Kayıt Yenileme İşlemleri

 

Tarihler:

Ders kayıt işlemleri

Kayıt Başlangıç Tarihi       13 Eylül  2017 saat 10:00

Kayıt Bitiş Tarihi                 20 Eylül  2017 saat 17:00

Seçmeli ders EKLE/ÇIKAR

Başlangıç Tarihi                  02 Ekim 2017 saat 10:00

Bitiş Tarihi                            03 Ekim 2017 saat 17:00

Not: Kayıt sistemi bitiş tarihinde ve saatinde kilitleneceği için 20 Eylül 2017’e ders kayıtlarını tamamlamayan öğrencilerin kayıt işlemleri hiç bir şekilde yapılamayacaktır. 

 

(Varsa) Harç Ödemeleri

Harç yatırması gereken öğrencilerin öncelikle bu ücretleri Türkiye İş Bankası’nın herhangi bir şubesine yatırması gerekmektedir.

 

Kayıt Yenileme ve Ders Kayıt Ortamı

Tüm öğrenciler web üzerinden ders kaydı yapacaklardır. Ders kaydı için;

http://kayit.deu.edu.tr adresinden kayıt yenileme sayfasına ulaşılarak aşağıdaki şekilde giriş yapılacaktır.

Kullanıcı Adı:           öğrenci numaranız veya adınız@ogr.deu.edu.tr

Şifre:                          doğum tarihiniz (gg/aa/yyyy) (Daha önce hiç değiştirmediyseniz)

 

Öğrenci Adres ve İletişim Bilgilerinin Girişi/ Güncellenmesi

Öğrencilerin adres bilgilerindeki eksiklikleri tamamlaması/ değişen bilgileri güncellemesi gerekmektedir. Özellikle e-posta ve cep telefonu bilgilerinin güncel olması son derece önemlidir.

 

Ders Seçimi ilgili Önemli Kurallar

Öğrenciler, öncelikle başarısız ve devamsız oldukları dersleri almak zorundadır.

Fakültemiz Öğretim ve Sınav Uygulama Esaslarının 6. maddesinin (2) bendi uyarınca ders seçimi sırasında haftalık ders yükü üst sınırı 30 yerel kredi saatidir (AKTS değil). Öğrenciler ders seçimi yaparken 30 yerel kredi saatini aşamaz.

 

Üstten Ders Almak

Fakültemiz Öğretim ve Sınav Uygulama Esaslarının 6. maddesinin (7) bendi uyarınca Danışmanın onayı ile azami (30) ders saati sınırını aşmamak kaydıyla en erken ikinci sınıftan başlamak üzere önceki yıl/yarıyıllarda aldığı tüm derslerden başarılı olan ve genel not ortalaması 100 üzerinden en az 75 olan öğrenciler, üst yıldan/yarıyıldan 1 ders, genel not ortalaması 100 üzerinden en az 80 olan öğrenciler, üst yıldan/yarıyıldan 2 ders alabilirler, almakta olduğu derslerin toplamı bir yarıyılda 45 AKTS’yi geçemez.

 

Kaydın Danışman Tarafından Onaylanması ya da Reddedilmesi

Yapılan ders kaydının geçerli olabilmesi için mutlaka kayıt danışmanı tarafından onaylanması gerekmektedir.

Ders kaydı, kayıt danışmanı tarafından reddedilen öğrenciler kayıt ekranına girerek kayıt işlemlerini yeniden yapmak zorundadırlar.1

Kayıtları onaylanan veya reddedilen öğrenciler bu bilgileri kayıt ekranından göreceklerdir. Bu nedenle kaydınızın geçerli olabilmesi için ONAYLANDI MESAJINIZI kayıt ekranınızda görene kadar kayıt sürecinizi ilgili internet sayfasından takip ediniz.

 

Kayıt Sürecinin Tamamlanmasının Ardından

WEB Kayıt işlemini tamamlayan öğrenciler kayıt ekranından ders kayıt formunun 2 adet çıktısını alarak ve danışmanına onaylatarak bir nüshasını en geç 20 Ekim 2017 tarihine kadar Öğrenci İşleri Bürosuna teslim etmek, diğer nüshasını ise saklamak zorundadır.

 

Öğrencinin Sorumluluğu

Ders seçimlerine ilişkin tüm sorumluluk öğrenciye aittir. Öğretim planına aykırı ders seçimi nedeniyle mezuniyet aşamasında sıkıntı yaşanmaması için öğrenci tarafından bütün sürecin takip edilmesi gerekmektedir. 

 

2017-2018 Güz yarıyılında hepinize başarılar dileriz.     

 

                                                                                                                                 DEKANLIK